Cum să plasezi o comandă?

Dacă vizitezi magazinul nostru pentru prima dată și dorești să cumperi ceva, nimic mai simplu! Iată câteva modalități dintre care poți alege pe cea mai comodă pentru tine:

  1. Plasează o comandă direct pe site-ul nostru:

Accesează secțiunea "Produse" și selectează categoria care te interesează sau utilizează funcția "Căutare" pentru a găsi produsul dorit. După aceea, citește informațiile detaliate despre produs și apasă butonul "Adaugă în coș" pentru a-l adăuga.

Pe pagina "Coșul de cumpărături" vei vedea toate produsele pe care le-ai adăugat și poți modifica cantitatea sau elimina pozițiile nefolositoare. Nu uita să apeși butonul "Recalculează". Apoi, pentru a finaliza comanda, apasă butonul "Plasează comanda".

Completează formularul de comandă, indicând numele și prenumele, numărul de telefon și adresa de livrare. Când totul este gata, apasă butonul "Trimite". Vom trimite confirmarea comenzii pe adresa ta de e-mail indicată.

  1. Plasează o comandă prin e-mail la info@topart.md:

Trimite pur și simplu un e-mail la adresa menționată și indică codul produsului, dimensiunile și adresa de livrare.

  1. Plasează o comandă prin WhatsApp / Viber sau sună la numărul de telefon (+373) 692 00 528:

Poți să ne contactezi la numerele de contact specificate și să plasezi o comandă.

  1. Plasează o comandă la biroul nostru de pe adresa: orașul Cahul, strada M. Frunze 58.

 

Plata:

Avem mai multe modalități de plată:

  • Plata în numerar: vei plăti comanda direct curierului la primirea produsului (livrarea în Chișinău și în regiunile Republicii Moldova este gratuită).
  • Plata prin transfer bancar: poți solicita detaliile pentru transfer la numărul de telefon +37369200528.
  • Plata cu PayPal sau cardul Visa / Mastercard.
  • Plata cu Paynet, folosind cardurile Visa/Mastercard.

 

Livrarea:

Formăm comanda în termen de 2-3 zile lucrătoare. Timpul de livrare depinde de timpul necesar formării comenzii și de livrarea curierului.

Livrarea cu curierul în orice punct din Chișinău și Republica Moldova este gratuită.

 

Returnarea și schimbul produselor:

Reține că produsele imprimate, cum ar fi posterele, nu pot fi returnate sau schimbate, cu excepția cazurilor în care produsul a fost livrat defect sau cu probleme. Cu toate acestea, întotdeauna ne străduim să venim în întâmpinarea clienților noștri și suntem dispuși să schimbăm un poster cu unul similar sau altul, dacă acesta nu ți se potrivește. Cu toate acestea, produsele încadrate în rame și întinse pe cadru, precum și fototapetul, nu pot fi returnate sau schimbate.

 

Programul nostru de lucru:

Lucrăm de luni până vineri de la 8:00 la 18:00 și sâmbăta de la 9:00 la 15:00. Duminica este zi liberă.

 

Comenzile online sunt acceptate non-stop.